+420 731 528 968  +420 605 727 391 Auto Bukáček, Polnička, 591 02
header image

Servis

by admin Listopad 21, 2024 ...

Zajistíme Vám kompletní servis a zajištění náhradních dílů pro vozidla zakoupená u nás a provedeme výměnu letních a zimních pneumatik.

Servis obsahuje

  • příprava vozidel na STK
  • servisní a předsezónní prohlídky
  • diagnostika vozidel
  • opravy elektro zařízení, které jsou součástí vozidel
  • výměny autoskel 
  • výměny oleje
  • servis brzd
  • opravy podvozkových skupin
  • opravy motorů a převodovek
  • výměny rozvodů
  • čipování motorů

Diagnostikujeme pomocí moderního a výkonného diagnostického přístroje. Diagnostikujeme většinu vozidel, zjišťujeme bezdemontážním způsobem jejich vady a ty pak můžeme v krátkém čase odstranit. Odstraníme závady vzniklé např. na alternátorech, startérech, el. posilovačích řízení a jiných elektrických zařízeních. Vyměníme Vaše prasklé či jinak poškozené čelní sklo z povinného ručení viníka škody nebo Vašeho připojištění na čelní sklo.

Provádíme čipování motorů

obr_chiptuning

Je to elektronická modifikace sériového software řídící jednotky motoru. Úpravou dosáhneme zvýšení výkonu motoru a  snížení spotřeby paliva. V dnešní době je naprostá většina vyráběných vozů vybavena elektronickou řídící jednotkou motoru, která kromě jiného obsahuje paměť v níž je uložen program, který na základě vstupních hodnot ze snímačů reguluje a optimalizuje chod motoru. Naší úpravou dokážeme změnit tento program a tím v zásadě ovlivnit výkonovou charakteristiku motoru. Úprava motoru  se zaměřuje na zvýšení výkonu a snížení spotřeby paliva. Provádíme chiptuning nejrůznějších značek. Při optimalizaci výkonu motoru provádíme softwarové změny, které mechanicky nepoškozují motor. Všechny úpravy při chiptuningu spočívají pouze v úpravě  softwaru seriového programu. Neprovádí se žádný mechanický zásah do motoru!

Pomocí chiptuningu lze dosáhnout:

  • nárůstu výkonu okolo 6 – 11% a nárůstutočivého momentu okolo 10-14 % u atm. zážehových motorů
  • nárůstu výkonu a točivého momentu o přibližně 20-35 % u přeplňovaných motorů (vyšší tlak turba)
  • zvýšení kroutícího momentu s výrazně lepší charakteristikou v nízkém a středním rozsahu otáček
  • zachování či snížení spotřeby pohonných hmot o 8 – 18 %
  • zachování hodnot životnosti motoru a jeho příslušenství
  • zachování limitu čistoty výfukových plynů dle platných norem Evropské unie

Doporučujeme